Remetinečki rotor, Zagreb (2019)

Rekonstrukcija remetinečkog rotora započela je u kolovozu 2018. godine prema prometnoj studiji koju je naručio Grad Zagreb s namjerom smanjenja opterećenja samog rotora. Nakon više od godinu dana radova, rotor je pušten u promet krajem siječnja 2020. Izgrađena su dva dvotračna tunela u smjeru istok-zapad, čime promet teče ispod rotora. Ovaj veliki cestovni rotor u gradskoj četvrti Novi Zagreb - zapad spaja Jadranski most, Jadransku aveniju, Aveniju Dubrovnik i Remetinečku cestu. Projekcije pokazuju da će 40% prometa ići tunelima što znači da će obzirom na stari rotor gužve biti manje za više od 30%.

Izvođenje projekta zagrebačkog rotora bilo definirano kroz dvije uporabne cjeline. Puštena je tako u promet prva uporabna cjelina koja obuhvaća cestovne prometnice na rekonstruiranom rotoru, izvedene tunelske podvožnjake i sve pristupne cestovne pravce iz Remetinečke ceste, Dubrovačke avenije, Jadranske avenije i Jadranskog mosta.
Dovršetak druge uporabne cjeline koji obuhvaća tramvajsku prugu, pješačke i biciklističke staze te hortikulturno uređenje okoliša planiran je u potpunosti biti gotov 1. svibnja 2020.
Radovi vrijedni više od 320 milijuna kuna financirani su iz europskih fondova.

ACO rješenja na objektu

Odvodnja na rotoru riješena je monolitnim ACO Monoblock kanalima, ACO KerbDrain rubnjacima, ACO HSD slivnicima te su ugrađeni i ACO TopTek Solid pristupni poklopci. 

ACO Monoblock RD300 linijska odvodnja ugrađena je na pristupnim cestama s četiri trake, po dvije za svaki smjer. ACO KerbDrain rubni kamen s integriranom odvodnjom proteže se kroz podvožnjak, dok su na samom rotoru ugrađeni lijevano željezni ACO HSD mosni slivnici. 

Galerija fotografija

Ugrađeni ACO proizvodi: